Mycket på schemat

Nu har det varit fullt upp de senaste dagarna. I söndags storgrillade vi som sagt och jag och Chandré hade så mysigt så hela kvällen. Förra gången de två var här så spelade vi StarWars-monopol och nu gav vi oss på en match i vanligt monopol, och jomenvisst så vann jag ju IGEN! Hahaha glad Wallerie.
På natten hade vi Resident Evil-maraton i mitt lilla rum och jag somnade i mitten av andra filmen. :/ Vi sov till slut alla jättegott och sen de åkte på måndagen har jag haft mycket för mig här ute. Och när jag har haft en lugn stund så har jag spelat Black Mirror på datorn. Hohoho älskar läskiga spel. Nu är det rätt lugnt på händelsefronten förutom att jag åker ut till Älta imorgon bitti och sitter kattvakt till på måndag. Troligtvis åker jag hem hit emellanåt i veckan, vi får se vad man har för möjligheter till blogg där borta först! ;)

- Gnugg i armvecket!

Kommentarer

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0