Päron gör mig gammal!

Rösten i mitt huvud fullkomligt skriker rakt ut just nu, i panik! Jag sitter lugnt och mysigt och spelar ett rysarspel på datorn, mumsandes på ett paket Läkerol Pear Licorice. Nomnomnom tuggar jag, vänder på paketet och läser bäst-före datumet. 09.09.11 stod det. "Då fyller jag 21 år." tänker jag. *ljudet av en vinylskiva som stannar*
"Då fyller jag 21 år! JAG FYLLER 21 NÄSTA ÅR! 21!!!", och här skriker rösten i huvudet ut en massa svordomar i ren panik. Herregud jag är en 21åring nästa höst. Å ena sidan är det skitkul att bli äldre, å andra sidan skriker rösten
"Livet är över!".

Kommentarer
Postat av: sindy

att fylla år den 5e januari var kul när man var typ 13-17 år gammal.. att fylla år så tidigt är INTE najs när man blir 21 år, panik :(

2010-07-11 @ 02:55:37
URL: http://zgl.blogg.se/

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0