Can't Be Tamed



Ja, det var ett tag sen jag uppdaterade bloggen, och därför var det ännu längre sen som jag uppdaterade min härliga musik-flik! Men här vi iaf låten som jag har sjungit på de senaste dagarna; Miley Cyrus nya hit Can't Be Tamed. När jag hörde låten för några veckor sedan så verkligen avskydde jag den, och Miley med för den delen. Men efter att videon kom ut så har jag älskat den från första början! Jag vet inte jag ändrade musiksmak en aning eller om låten helt enkelt behövde en video för att bli bra, men kort sagt I Love It.

Kommentarer
Postat av: Malin

Satt också och lyssnade på den innan. Har aldrig gillat Miley men hon har faktiskt några riktigt bra låtar :) Ha det bra!

2010-05-13 @ 23:00:11
URL: http://malinbs.wordpress.com/

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0