Att vara egoistisk

Att vara egoistisk. Är det verkligen så fel? Idag svarar jag nej, inte alltid. Jag har blivit mer egoistisk nu i den mån att jag tar hand om mig själv bättre än vad jag gjorde förut. Jag bryr mig mer om mig själv än att låta livet smaka bittert. Men snälla snälla snälla, kan inte folk omkring fatta grejen också? Att livet är till för att levas, och att man ska vara glad för att man mår bra av att vara glad. Sätt inga knutar på skiten och få inte för er att där finns saker som inte alls finns där. We wanna have a good time, please join our motivations or get out of our way. <3


Jag leder, Tasha. Damn it!


Love you bye!

Kommentarer

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0