MORRAN

Alla har alltid någonting som man stör sig på hos sig själv. Ja, annars skulle man ju tycka att man är perfekt och då är man ju en skummis.
En sak som jag alltid har stört mig på hos mig själv är min näsa. Tänker inte gå längre in på det än så, men väldigt ofta när jag har sett en bild på mig själv så har jag tittat på näsan och tänkt "Gud, den ser så konstig ut. Jag ser precis ut som någon ifrån mumindalen!", men jag har aldrig lyckats komma på vilken karaktär jag tycker att jag påminner om. Jag får liksom upp bilden av näsan i huvet men inte själva personen.
Och nu störde detta mig för sista gången och jag gick och letade igenom listan med figurer från mumindalen. Och mycket riktigt kom jag utan tvekan fram till vem jag har tänkt på alla dessa år. MORRAN!
Hahaha det fick mig att skratta rakt ut, att jag omedvetet har tyckt att jag ser ut som just Morran, av alla sagofigurer. Där ser man. Man måste ändå få skratta åt sig själv, och Morran. :D




Love you bye!

Kommentarer

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0