Så var det dags att bli nersjukad igen.

Herregud. Nyvaken! igår gick jag och la mig innan ett (extra tidigt för mig) för att jag var så jäkla trött och hade en ordentlig huvudvärk. Under natten så vaknade jag flera gånger för att jag inte kunde andas! Näsan blev igentäppt och eftersom jag har ont i halsen så gjorde det ont att andas genom munnen. Nu efter en lång sömn, men mången avbruten, sömn så vaknar jag nästan lika trött och med samma jobbiga huvudvärk. Känner bara "kul att jobba till sent ikväll på jobbet"....

Jag tycker inte om att bli nersjukad gång på gång på gång på gång! Nog är nog! :(


Love you bye!

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: hehe okej :)

ja jag älskar att fynda :D

hoppas du kryar på dig!

2011-04-05 @ 12:59:39
URL: http://whatsonmymindrightnow.blogg.se/

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0