Today I'm chill

Vad händer idag? BARA CHILL! Seriöst, det är dags för mig att börja varva ner lite. Iallafall någon gång då och då, haha! Det är nog inte så konstigt att jag drabbas av känsliga ögon och borttappad röst när det bara är full rulle på mig. Så denna sista lediga dag får bli helt slapp. Jag tänker inte lämna Salem på hela dagen och jag tror inte ens jag tänker gå ut på promenad!

Ok, det kommer jag nog inte hålla eftersom det fortfarande bara är morgon än så länge. Ut kommer jag gå men just idag tänker jag ta ledigt från allt stoj med party-lovvies. Det gäller dock inte att snacka bort hela dagen över telefon! Jag älskar när man inte kommer fram till kompisarna bara för att båda ringer till varandra exakt samtidigt. I love you!


Love you bye!

Kommentarer

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0