Tonight

I know, den är gammal men come on! Tonight I'm f**kin' you!



Jag förstår verkligen inte vart all denna TAGG kommer ifrån. Jag är omättlig. De senaste två veckorna har jag dansat omkring och sjungit på jobbet varje sekund jag fått chansen att gå in på lagret och hämta skor till kunderna. Man skulle ju kunna tro att jag börjar varva ner efter en sådan extrem lördag ute som vi nu hade, men icke. Hela dagen idag, samma sak. Supereffektiv och glad med kunderna ute i den fullpackade och stressade butiken, men så fort jag kommer in på lagret varje gång så börjar jag sjunga på denna låt. Samma jäkla låt hela jäkla dagen. Wallerie klättrar direkt på hyllorna och kan ändå inte låta bli att stå och dansa med var fot i olika hyllgångar 4 meter upp. Alltid roligt att man kan lyckas pigga upp de andra på jobbet!


Love you bye!

Kommentarer

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0