Är rosa skor snyggt?



Jag har bestämt mig! Det här kommer bli mina skor vid nästa lön. Min arbetskollega älskar rosa. I mean really. Hon har inga röda eller gyllene trådar genom livet. Trådarna är rosa! Så hon tycker jag är dum som tänker skaffa så fina skor när de inte finns upp i hennes storlek. I love U, Petra. :D
Men medan rosa är hennes livstema så har inte jag haft några större känslor till färgen på över 12 år. Jag har nog till och med varit lite anti-rosa vid några tillfällen eller så har jag helt enkelt tyckt så att "Rosa är inte min grej".
Men jag är väl inte helt ute och cyklar när jag säger att dessa rosa skor är gorgeous! Jag menar KOLLA PÅ DEM!
Jag har bestämt mig. They will be mine.

Så vad är er synpunkt på rosa. Visst kanske man har ett och annat anteckningsblock eller annan småsak i rosa. Men när det kommer till kläder, vad tycker ni är snyggt och när blir rosa för... rosa?

Lovvies!

Kommentarer
Postat av: sabina

2011-02-09 @ 09:13:16
URL: http://,
Postat av: sabnia

rosa kan vara snyggt men beror på vad =)

2011-02-09 @ 09:13:37
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0