Bloggare som lämnar fusk-kommentarer!

Har ni någon gång råkat ut för kommenterare som inte ens nämner ditt inlägg, din blogg eller dig?

Haha jag bara skojar, såklart att ni har. En tjej till exempel som får många besökare skrev ett inlägg om hur jobbigt det är med den Aktiva Listan som inte stämmer. Att jag ens kom till hennes inlägg var att hon redan hade lämnat flera kommentarer på min blogg som bara hade med hennes blogg att göra. Så det är väl inte konstigt då att hon har många besökare då det verkar vara på det sättet som hon får dit alla. Kanske förtjänar en "hästblogg" att få sitta på Aktiva Listan mer än en bloggare som drar dit sina besökare själv?
Jag vet inte, hon är kanske en jätteduktig bloggerska. Men jag står vid att vi tycker det är minst lika jobbigt med fusk-kommentarer som med en fuskig aktiv lista.


Och eftersom man hade velat ha min åsikt om saken så skrev jag ju ett liten kommentar som såklart inte blev godkänd.
Sv:
Jovisst stör det mig.
Men det finns saker som irriterar mig mer och det är bloggare som kommentarer andras bloggar utan att nämna ett ord om inlägget eller den bloggaren, med enda syftet att få dem att komma och titta på sin egen blogg!
Edit: Gör det till 3 "fusk-kommentarer" från henne.

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, skitjobbigt är det! Hon har kommenterat min blogg också. Men sånna som spamkommenterar brukar jag aldrig kolla på =P

2011-02-15 @ 20:07:10
URL: http://ehmsii.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, Philadelphia är verkligen gott =)

2011-02-16 @ 10:51:25
URL: http://ehmsii.blogg.se/
Postat av: Ewwe

Håller med! Men vad ska man göra? :) Du får väl börja göra likadant!



Nice blogg ;)



ewwz.blogg.se

2012-01-21 @ 16:05:08
URL: http://ewwz.blogg.se/

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0