Jag är sämst -

- på att hålla ordning på saker. Ibland. Oftast....
Som sagt tidigare så spelade jag in en vlogg med min kamera för flera veckor sedan men kunde då inte lägga upp den på vloggen för att kamerasladden var kvarglömd hos pojkvännen. När jag var ute och långpromenerade i förra veckan och hade planerat att vlogga så märkte jag ute i kylan att batterierna i kameran var döda. Och nu sist när jag planerade att ladda upp den inför alla hjärtans dag så kommer jag på att laddar-sladden är kvarglömd hemma hos morföräldrarna! Så jag får klara mig på webcam ett tag men vlogga kommer jag inte göra.

Aj aj aj vad jag måste börja få mer koll på mina saker. För ett tag sen tappade jag även bort en mössa och ett diadem så jag gick ut och shoppade nya en vecka senare bara för att upptäcka samma kväll att sakerna var hemma hela tiden. Nåväl, jag klagar inte på många snygga mössor att välja mellan.

Lovvies

Kommentarer

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0