Jellybeans



Jag känner att jag har blivit väldigt nyttig på sistone. Träna 3 gånger i veckan, äta smått och dricka mycket vatten. Men då och då så får jag forfarande ett sug efter nåt smaskens och här kan vi snacka äta smått. Jellybeans! Jag älskar detta godis och köper det från The English Shop kanske en gång om året. Eftersom de är så små och olika i smakerna allihop så tar man liksom aldrig en handfull att äta, utan man tar istället slut på skålen väldigt långsamt. Så det äter jag med gott samvete för det är ju inte så att det är onyttigt aaalls. Bönor är ju asnyttigt! :D

Mums Lovvies

Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

Hejsan, skickar detta till fina blogg som finns.

" hela veckans blogg " är igång i min blogg, helt gratis & du får ett helt eget inlägg + en bildlänk i min meny hela veckan.



var med här, vinnaren presenteras imorn: http://robinhoods.se/2011/february/hela-veckans-blogg-inlaggbildlank.html#comment



Kramar/robinhoods.se - gratis designhjälp

2011-02-14 @ 18:39:38
URL: http://robinhoods.se

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0