Tretorns snygga Hockeyboots!


Nu börjar vårskorna att rulla in på jobbet! Förra våren köpte jag ett par hockeyboots från Tretorn till mig själv i blått.  Ni vet såna där converse-liknande fast i riktig kvalitet med goretex (helt vattentäta + superandning). De fanns även i beige och i höstas fick vi in lila och olive. Jag älskar mina blåa och har sett fram emot vinterns slut då jag kan börja använda dem igen. Men vårens nykomlingar är riktigt snygga!

Så nu suktas jag till att inköpa ett till par av mina favoritkängor! Jag velade med min arbetskollega om det var onödigt eller inte, men enligt henne så ska jag ju såklart ha årets collection också! Haha så vi får se, jag kanske unnar mig något fint snart.
Men vad tycker ni om skorna? Hade ni köpt dem eller inte? Och vilken färg hade ni isåfall valt?

Lovies!

(bild lånad från Brandos)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ljusrosa hade jag valt :D snygga skor! Du är värd att unna dig ett par till tycker jag ;)

2011-02-07 @ 21:58:13

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0