Narnia-dag!


Är tillbaka från ett besök på filmstaden sergel! Jag var faktiskt och såg The Green Hornet (3D) igår men det ska väl inte hindra mig från att njuta av en bra Disney film med min älsklings Sabina! :)
Narnia: The Voyage of the Dawn Treader (3D)! Jag tänker beskriva det så kort som att det var en riktigt bra film, väldigt underhållande och värd att se när man inte bara vill se action-filmer all year long.

När vi hade hämtat ut biljetterna tidigare på dagen så hade vi ju lite tid att ta vara på tills vi skulle inta våra platser i den mysiga salongen. Så vi gjorde det vi gör bäst; lalla runt på stan!
Vi saknade Butrix lite så vi gick dit och hade (såklart) väldigt kul. Vi hittade favorit utklädseln, upptäckte hur jag skulle se ut som skotte, fick fjädrar i näsan och köpte skräckfrön och en sovmask. En perfekt uppvärmning inför bion!


Kommentarer

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0