Vilka är era mål för året 2011?


Så, vilka är era nyårslöften för året 2011? Eller ska vi hellre säga mål? Löften är något strikt som du lovat dig själv för att säkrare fullfölja dem. Mål kan allmänt vara något du strävar efter för att försöka bättra dig overall. Jag själv har bara mål för detta år, vilket känns helt rätt eftersom man aldrig vet vad som kan hända. :)
Men vilka är mina mål?
  • Jag ska börja vlogga. Ordentligt! Överst på önskelistan.
  • Jag ska utforska utomhuslivet mer igen.
  • Jag ska ta många bilder med min fina nya kamera.
  • Jag ska få in foten mer i det hela lägenhetssökandet.
  • Jag ska plugga klart mitt kvarliggande ämne.
  • Jag ska komma på vad det är menat att jag ska plugga vidare till.
  • Jag ska spara mycket mer av min lön än jag redan gör.
  • Jag ska koncentrera mig mer på mitt eget bästa istället för att ta smällar för andra.
  • Jag ska köpa gymkort (och regelbundet använda det såklart).
  • Jag ska ta mig i kragen och återuppta kontakten med vissa goda gamla vänner!
Allting är något jag inriktar mig på att nå men som sagt, de är inga löften som pressar!

Så: har ni nyårslöften, eller simpla mål som jag? Vilka är de isåfall?

(Bild från SmoothSq4d)

Kommentarer
Postat av: elsa

Låter ju bra.Du är så vacker! :D

Mitt är, bli en gladare, starkare och bättre människa. Som varje år ;)

2011-01-05 @ 21:21:33
URL: http://ekinnerfors.blogg.se/
Postat av: Nettan

Kul att du börjat blogga igen! :D Hoppas vi kan ses snart, kram Nettan

2011-01-07 @ 13:10:54
Postat av: Nettan

Och jag tränar på World Class så om du vill ha någon att träna med så vet du vart ja finns ;)

2011-01-07 @ 13:26:14

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0