Fotning med vattenballonger

Sabina är en superfotograf! Haha. Hon har alltid gillat att fota och just nu är hon några veckor in på en fotokurs. Förra helgen hjälpte jag till med hennes "veckouppdrag". Jag har redan glömt bort vad uppdraget kallades men hon ville iallafall fota mig när jag släppte vattenballonger från hög höjd. Eller ja, fota ballongerna när de blev släppta av mig.

Så det blev in till stan där vi fyllde en balja ballonger med kallt vatten. Vi gick ut till den lämpliga fotoplatsen och vi kom på den briljanta idén att jag kanske skulle stå på något för att komma över räcket, som en stege! Så in for Sabina och hämtade en bra och fin stege som jag fick stå på. Sabina for omkring i olika vinklar medan jag höll i ballongerna vilket var friggin freezing kan jag tillägga trots att solen sken jättefint.
Bra bilder blev det såklart och efteråt gick vi in och värmde oss med kopp te och avslutade dagen med nostalgi och en gammal backstreet boys skiva. Vi luktade gummi i flera dagar efter...

Hittade en gammal bild från skivan med hollywood-tema. Jag var kändis och Sabina var paparazzi såklart!




Love you Bye!

Kommentarer

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0