Bästa vänner

Nu ska jag snart dra mig mot tunnelbanan för att ta mig till Karlberg. Där ska jag möta upp mina bästa vänner för att ha lite temys som vi brukar ha när vi bara vill träffas och prata om allt möjligt. Jag har känt Tove och Sabina sen vi började fyran på Adolf Fredriks musikskola och mot de sista åren blev vi riktigt bra vänner. Jag beundrar fortfarande Deras vänskap till varandra då de har bott grannar hela livet och gått på samma dagis, samma skolor och samma gymnasium tillsammans. Sånt är otroligt. Bara för att man är varandra så pass nära geografiskt så betyder inte det att man automatiskt blir bästa vänner.
Men jättetrevligt kommer vi att få nu! Jag kan knappt vänta, det känns som evigheter sen vi träffades alla tre. Och medans jag är borta så kommer min pojkväns bästa vän hem till vår lägenhet så det blir lite mer sällskap när jag väl kommer hem ikväll. Oh vad glad jag blir nu!

Och imorgon kommer Nettan hem från London! Då ska vi bannemig träffas vi med och hitta på roligt!

Ha en underbar måndag!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hoppas du far en mysig dag med tjejorna :D:D och japp vi ska bannemig traffas ;)

2009-08-10 @ 11:28:11

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0