Besök!

Idag blir det roligheter här i lägenheten! Som det verkar nu så kommer André, Danne och Nettan över och sällskapar med oss så då blir det krig på Worms och annat kul. Min pojkvän är rätt lustig när det kommer till en hel del saker. En egenskap han har är att han får en sorts natt-munchies klockan 2-3 på natten. Så inatt vid 3-tiden stod han och lagade mat och jag bakade blåbärspaj till idag. Så nu har vi något gott att sätta tänderna i och även om det skulle bli mer till oss andra så hoppas vi att alla kommer idag. Danne, press på dig!

Lånade lite bilder från Nettan!
André och Danne (Picture of: Nettan)Nettis (Picture of: Nettan)

Och så måste pajen få lite spotlight.
Bilden som togs inatt. Jag lyckades ta en bild innan batteriet i kameran tog slut och man ser skepnaden av Chins fingrar som var tvungna att hoppa fram och föstöra. Åh vad roligt jag tyckte det var.Blåbärspajen nu på morgonen. Var tvungen att kolla att den fortfarande fanns i kylen.

Kommentarer
Postat av: Nettan

awwh! gud den där pajen ser extremt god ut!! jag måste också baka paj!! tråkigt att vi inte kom idag :( men imorrn :D puss sötnosen!

2009-08-13 @ 16:57:23
URL: http://bigcitylife.webblogg.se/
Postat av: Elkah

GUD vad gott det där ser ut! :O FUSK Haha xD

2009-08-14 @ 15:19:00
URL: http://everlastingi.blogg.se/

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0