En dag med tjejorna

Jag hade helt ärligt glömt bort hur skönt vi brukar ha de på våra tedagar, så länge sen var det sen sist. Men när vi väl tog första smutten från tekoppen så drog allting igång. Vi pratade om allt från... vi pratade om allt helt enkelt. Det har vi gjort varje gång vi har träffats såhär men det känns som att vi får mer att prata om för varje gång.
Särskilt mycket pratade vi om vårt favoritämne medans vi åt melonen som jag hade köpt med mig, och vi återkom dit gång på gång hur många gånger vi än ändrade samtalsämne. Som det brukar vara då. Samtalen gick vidare ut i köket där vi lagade oss en god morotssoppa med ostmackor och iskall mjölk och när vi hade ätit klart var det tillbaka till soffan i vardagsrummet.

Vi satt och pratade i 7 timmar innan jag och Sabina tackade så jättemycket för ännu en dag med Walle, Ferre och Åzzy och sällskapade sedan nedåt gatan där hon svängde av hem till sig. När jag väl kom hem till pojkvännen kändes det konstigt nog som att jag älskade honom lite mer än när jag hade åkt på morgonen. Jag behövde väl helt enkelt träffa Sabina och Tove igen för att älska lite mer.


André kom förresten inte hit idag, den bangaren. Jag är besviken. Hör du det besviken, bangare! XD se till att gottgöra på torsdag.

Kommentarer

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0