Hemma igen.

Så var man "hemma" igen. Mitt ute i Salem. Det känns inte bra alls, och jag har inte ens saknat mitt egna rum! Varenda sak som påminner mig om att jag är här igen ser ut som fulheten själv för mig. Mina egna sängkläder, samma som jag har haft i mer än 6 år byttes ut på en gång mot några som såg helt annorlunda ut. Bakrundsbilden på datorn ändrades snabbt och imorgon tänker jag banne mig möblera om rummet på ett sätt som jag aldrig har haft det förut.

Jag avskyr att vara här. Jag avskyr att vara i det här huset, avskyr att vara såhär nära "familjen" och jag avskyr att jag har bestämt att jag och älsklingen inte ska vara tillsammans varje dag längre. I september så har vi varit ihop i 1½ år varav 3 månader sammanlagt som vi inte har varit med varandra. Jag vet att det är för det bästa att börja vara ifrån varandra mer, men visst gör det lidandet värre.

Jag vill ha lägenheten tillbaka.

Kommentarer

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0