Småttingarna.

Söndag. Idag är det barnkalas hos mormor för kusinen Pontus fyller 4 år! Mina tre småkusiner Pontus, Molly och Josefin är en av mina livsklippor som man måste ha för att inte känna att livet inte har någon mening. Pontus fyller nu 4 och tjejerna fyllde 5 nästan samtidigt för ett tag sen, och jag har varit med dem från att de föddes. Lekt med dem, passat dem, älskat dem. Och de älskar mig minst lika mycket tillbaka, vilket jag påminns av den avundsjuka släkten. ;)
Nu var det ju inte tänkt att jag skulle skriva ett kusin inlägg, men så blev det ju så därför kan jag lika gärna lägga upp videon jag klippte ihop för två år sen. Nu ska jag slå in Pontus present i något roligt tidningspapper! :D

Det är utan tvekan bara jag som orkar se igenom hela klippet, men det var så svårt att klippa ner den till ingenting.

Kommentarer
Postat av: Nettan

skit söt film :D älskar låten också!

2009-08-23 @ 14:35:06
URL: http://bigcitylife.webblogg.se/

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0