Sysselsättning på rummet

Godmorgon då. Pojvännen sitter ju 12-14 timmar vid min dator varje dag nu, så jag känner alltid tidspressen på mig när jag vaknar före honom på morgonen. "Vad måste jag hinna med? Jag kommer inte ihåg vad jag brukar göra! Vad kommer jag att sitta i sängen och ångra att jag inte hann med? Blogga, fb-a, skriva till vännerna, leta jobb?". Det känns helt meningslöst för jag har verkligen massor att göra vid datorn annars, men under de korta timmarna jag har datorn på morgonen så kommer jag inte på ett skvatt!

Igår fick jag iallafall fixa en tv till mig i rummet. I normala fall så har jag tvkabeln kopplad till datorn så att jag kan se på tv med mediacenter (tablåer, spela in och all den lyxen), men eftersom älsklingen min tog ifrån mig även den underhållningen för mig så fick jag ställa en högpall brevid sängen vilken jag ovantpå satte min gaaaamla tv med den liiiilla skärmen och vars krafter börjar tyna bort. Men nu har jag iallafall en tv på kvällarna, vilket behövdes när jag redan har gjort slut på det mesta att sysselsätta mig med . Skvallerblaskor har lästs, kortlekar har spelats, pyssellådan har använts för full och inte mindre än 3 brev till vänner har skrivits och väntar bara på att läggas på posten.

Good day to you!


Kommentarer
Postat av: Layla

Sv: Jao, är inte helt fel att ha några att diskutera ett intresse med !! ^^

Kolla in forum osv, om du letar människor att göra grupper med ;)

2009-08-27 @ 11:40:37
URL: http://kittenneverland.blogspot.com
Postat av: Indra

Hej hej och tack så jättemycket för dina gulliga ord i min blogg. :-) Ja, jag är väl lite sucker för rosa..haha! Men jag gillar verkligen färgen du har här på din blogg också. Väldigt trevlig att komma in på. Jag ska kika runt lite hos dig nu, har inte hunnit det än.

Hoppas du får en fin dag!

Må så gott! //Indra



2009-08-27 @ 15:25:19
URL: http://cherlindrea.se
Postat av: Therese

:) ja han var rätt trött där. Hoppas du får en fin kväll! kramar

2009-08-27 @ 18:08:34
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0