Natt med pojkar.

Nej det är ingen dröm, och ingen fantasi heller. Det är tvättäkta verklighet men inte lika glamorös som man hoppas. Det innebär disk, Xbox och Nintendo.

Det Igår kom Danne och André över till vår "lilla" lägenhet(jag och pojkvännen provbor ju i hans föräldrars andra lägenhet för fem veckor). De är fortfarande kvar vilket är jättekul, men som vanligt när vi har haft sleepovers med dem så sover de bara från tidigast 07.00-15.00. Jag tycker mina ynka 03.00-12.00 är lagom konstigt. Det verkar iallafall som att killarna åker nu på morgonen sen när vi tänker lägga oss. Så då kommer det vara lite lugnt och tyst i huset igen när jag vaknar, men det är inte vad jag vill ha. Två dagar i veckan som mest går bra men resten av tiden njuter jag gärna av tjo och tjim och umgänge. Det vill säga nu när man fortfarande inte har något jobb.
Men jag ska, ska, ska försöka ordna fler playdates då vi inte bara är hemma hos varandra. Jag väntar fortfarande på att vi ska planera klart grönalund besöket.

Efter två kvällar och nätter av xbox-spelande här med killarna (mest worms) så tröttnade vi nu och kopplade in nintendo 64 och underhöll oss med Mario Kart. Men eftersom Dannes energinivå nu låg på noll (precis som hans spelaranda), vi bara hade tre fungerande kontroller och att jag hade en mer "normal" nybörjarerfarenhet av det här spelet medans Chin och André hade spelat det här i större delen av sina liv och nu spelar som onådiga mördarmaskiner, så gled liksom intresset för detta förbi.

Fast jag vet inte, det kanske bara är för att klockan är över 5 på morgonen. Eller så är det bara jag, för medan jag sitter och bloggar så fortsätter pojkarna att spela som Luigi, Wario och Toad.

Hoppas er natt har varit mer sömnrik, men jag tar nog och lägger mig snart jag med. Så fort pojkarna får för sig att åka.

Kommentarer
Postat av: maalin

Roligt att du använder designen =)

2009-08-02 @ 18:20:39
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0