Välkommen då.

Min perfekta myshörna. Säng, dator, Sex & The City, Ben&Jerrys och en regnig kväll.


Så var jag här. Flyttad från Walle.bloggspace till Wallerie.blogg! Den största anledningen var ju att jag inte var nöjd med alternativen man fick där (bl.a. designen). Så nu hoppas jag på att det går mycket bättre. Igår höll jag på med min nya "design" som tog ett dygn att lära sig + skapa. Den är inget vidare snygg, alls, men det är mitt första försök med bilder tagna från Facebook (sitter ju vid min pojkväns laptop) och inspirerad av Malin.
Men jag är fortfarande i lika desperat behov av att lära mig hur allt fungerar, så om någon sitter och håller på någon bra sida eller kunskap som ni vill tipsa om så vore det guld. Skulle bli väldigt glad då.

Men tills vidare behåller jag min gamla blogg, utifall det här inte funkar för mig. Trots allt så kan jag ju inte bara kasta bort två år av personligt skrivande. Någon som vet något smidigt sätt att få allt material sparat någonstans eller utskrivet?

Håller tummarna. Love!

Walle.  02/17/07 - 31/07/09  /  233 inlägg

Kommentarer
Postat av: nettan

as bra ju <3

2009-08-02 @ 03:05:26

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0