31 December

Sista dygnet av 2009. Ikväll ska jag och Chin fira nyåret tillsammans med Tove, Andres och Sabina (de jag har hört ska vara med. Forthoppningsvis är det fler) och vi kommer fira det hemma hos Andres med god mat och dricka. Och gott sällskap förstås! Chin ser förvånande nog fram emot det här jättemycket! Jag misstänker att det är för matens skull men den teorin lägger jag inte upp för honom. ;)

Förra året spenderade vi två nyåret tillsammans med Sabina och ett härligt gäng kompisar uppe i Bydalen. En vecka med dessa i en mysig stuga + nyår, det var nog den bästa semester jag har haft och antagligen bästa nyåret också. Men jag ser ändå fram emot detta årets slut med mina vänner och tänker bara njuta så mycket jag får!

Hur kommer ni att spendera nyåret? Och vilket var ert bästa nyårsfirande?

Kommentarer
Postat av: Nettan

Gott nytt år till er<3 Jag kommer vara hemma med pappa,syster, kusin + hennes man, bror +hans tjej :) blir god mat och gott sällskap här med. Hoppas ni får en toppen kväll! Jag är sjuk och varit det sen i lördags, men från och med helgen så kan jag ses å hitta på nått, vi hörs kramar!

2009-12-31 @ 11:49:22
URL: http://nettilu.blogg.se/

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0