Attans nedrans...

Har typ f.at upp min mage. Åt frukost/lunch för någon halvtimma sen som bestod av lite köttbullar och sill! Julens första julmat för mig vill säga. Men nu sjunger min mage opera låter det som och den vill inte hålla tyst! Är jag så oförberedd på julen att jag inte ens kan smaka på julmat? Det blir intressant att se imorgon!!!!

1 dag kvar till jul.

Om någon halvtimma ska jag ut i kylan och handla julklappar! (herregud.....)
Anledningen till fördröjsmålet är att en viss segpropp vägrar handla sina julklappar utan mig och har inte orkat ta sig i kragen och göra någon nytta förän nu. Det är bara två julklappar som ska inhandlas i år dock, det är allt jag har råd med. Jag undrar just om det verkligen är så många som är ute i sista minuten just idag? I den här kylan istället för att mysa framför julfilmerna på tv. That I will tell y'all later tonight, och då ska jag banne mig få ha min dator för mig själv!

Kommentarer
Postat av: sindy

Haha åh nej! Men seriöst, är förvirrad?! Why oh why? haha :D

2009-12-23 @ 18:41:18
URL: http://zgl.blogg.se/

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0