Böcker

Jag vill ha fler böcker. Böcker böcker böcker! Jag har samlat på mig några flyttkartonger genom livet men just nu har jag ett sådant sug efter nytt och oupptäckt! Högsta önskan skulle ju vara en bok i stil med bottenlös kärlek och fantasi. Med andra ord en bok som kunde ersätta the books! Men den förhoppningen får jag lägga ner på en gång. Just nu har jag precis läst ut Män Som Hatar Kvinnor och ska alldeles strax börja med. Boken var en ganska stor besvikelse eftersom all uppståndelse runt filmen (som jag ännu inte sett) gav intrycket av en rysligt spännande bok, något helt annat än det jag ägnat mina timmar åt att läsa nu.

Men sitter ni på några bra boktips så snälla, hit med dem!

 


Kommentarer

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0