Falalalalaaa

Har precis vaknat. Ligger upphävd på armbågarna i sängen och kisar mot den ljusa skärmen. Klockan: 02.53. Holy crap it's christmas...

Jag är trött, men kan inte somna om. Ska läsa Män Som Hatar Kvinnor tills jag lyckas somna ändå och glömma bort vad för dag det är. Helt ärligt är det här första julen i mitt liv som jag inte har sett fram emot dagen. Ingen present på morgonen, åka ut till salem där det bara pratas "vad fattiga vi är fortfarande" och "har du skaffat dig ett jobb än?" och åka därifrån med en julklapp i form av ett par strumpor. Nej jag klagar inte. Det enda är att jag smått har tappat julgnistan och hoppet om att stämningen faktiskt kommer vara högtidlig nog hos mina morföräldrar.

Eller nej jag har inte tappat hoppet, jag har blivit bestulen på det! Dumma pessimistiska jag-vill-inte-fira-jul pojkvän! :(


God Jul!

Kommentarer
Postat av: Danneman

Här är din present, Walle! Danneman förgyller tillvaron med sin närhet!



GOD JUL....



Julen suger.. suck

2009-12-24 @ 12:28:12

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0