Huvudvärken attackerar...

Jag nyper mig själv för att jag inte har tagit mig tid till att blogg nu på några dagar, men jag har varit så otroligt seg i huvudet. Då och då så får jag små "attacker" kan vi väl kalla det... av huvudvärk. En huvudvärk som kommer och går men som stannar med mig i flera dagar. Inte skönt. Jaja, så har jag haft det sen innan mellanstadiet (längre än så kan jag inte minnas) och det verkar inte tänkas ändra sig heller.

I fredags var det inte bara huvudvärk på dagsplaneringen dock! På kvällen så åkte jag in till Karlberg och firade min älskade vän Tove på hennes 19årsdag. Många goda vänner till henne var där och varenda en är superbra människor. Där satt vi alla och hade jättetrevligt och firade fina Tove till gott godis och goda drinkar som hade blandats i köket. Jag fick träffa Sabina igen då hon hade kommit hem från Linköping några timmar tidigare, och som mest satt jag nog och pratade med Eric och Leonard, som jag gick i samma klass med i grundskolan. Gillar dem så otroligt mycket, precis som med alla av Toves vänner. Hon förtjänar bara de bästa! (Hahaha jag bäst! ^^ )

Inte alltför sent åkte jag hem till pojkvännen som satt otåligt och var orolig för att jag skulle ha blivit full.... (på två smådrinkar) och lät mig inte ens ta bilder med cam utan att han skulle gosa. Han är alltför mysig den där ibland. La mig på en gång pga de gnolande huvudvärken och sen dess har den inte försvunnit. Vaknade för 3 timmar sen efter att ha försökt vila bort den men tänker nog nu gå och lägga mig igen till inspelade avsnitt av How I Met Your Mother.

Hörs imorgon! (4 dagar kvar till Jul!)




Kommentarer

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0