Män som hatar...

Jag låg länge på natten till julafton och läste min bok. Jag kunde inte somna förän vid 05 tiden och när jag väl gjorde det så drömde jag förvånande nog inga mardrömmar. Fram tills den natten var boken en stor besvikelse och riktigt tråkig men sen blev den utan förvarning äcklig! Nej, det tycker jag att man kunde förberett läsarna på lite bättre. Jag är inte känslig och rörs inte i ryggen av sådant, men nog tycker jag att man ska ha bättre historier bakom om man nu ska slänga in såna surprises på det sättet.

Män som hatar kvinnor.... och katter.

Kommentarer
Postat av: sindy

Aaw, du är så söt och snäll erica! :D

Tackar tackar så mycket för de fina kommentarerna^^^

Och ja, utan förväntningar så blir saker ganska bra ibland har jag märkt haha. Som igår xD



Hoppas du hade en underbar jul! :D

2009-12-25 @ 20:53:20
URL: http://zgl.blogg.se/

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0