Salem - My Black Star.

Då var jag hemma i Salem igen. Det var snart 2 månader sedan jag var här sist och det känns som att det blir mer sällan för varje gång. På söndag ska jag flytta över lite saker hem till pojkvännen så att jag mer eller mindre delar hans rum med honom. Men som tjej tycker jag att jag ska få ta mer plats mohahaha! Han kan få ett hörn.

Är grymt trött och vill bara sova just nu men måste tyvärr hålla mig uppe ett antal timmar till. Jag fick också hem ett doftprov på Avril Lavignes parfym Black Star. Resultatet blev en väldoftande Wallerie med hemsk huvudvärk. Jag vill soooova! Men som sagt, jag måste sitta online och vänta på att få hjälp med pojkvännens spelkonto på Wow. Som att sitta i telefonkö, fast här har man ingen aning om vem som är på tur utan vet bara att det tar 4-20 timmar att få svar och kan börja prata med supporten live. Hittills har det passerat 5-6 timmar och jag vågar inte chansa för att få någon timmas sömn. Dumt att de först EFTER att jag skickade meddelandet berättade för mig att jag måste prata live. Jaja.

Sen kommer en liten fråga, hur hamnade jag i den sitsen att jag får ta hand om det här åt pojkvännen? Jag vet inte. Det bara blev så. Läskigt.

Kommentarer

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0