Halloie

Så var man hemma "på landet" igen. Helst av allt vill jag bara fortsätta bo ute i stan, men kontrollen över mitt liv går genom centrumet av krångel och därför måste jag befinna mig här för att få ordning på mina prioriteringar. Makes no sense? Förstår knappt jag heller. Det enda jag vet är att jag koncentrerar mig på att leva mitt eget liv och så bra man kan. Jag sitter och pratar med mig älskade vän Sabina över msn för första gången sen studenttiderna! Nästa helg åker jag ner till henne i Linköping och det ska bli KUWL!

För ögonblicket försöker jag orientera mig i mitt eget rum och vid min egna dator. Skannar tidningen som bakgrund och spelar lite välförtjänta spel. <3

Så här ser min datorskärm ut just nu. Älskar att ordna nya utseenden.
Min skärm.<3

Sabinas inlägg om hennes nörd (JAAAG).
Sabinas senaste inlägg.

Kommentarer
Postat av: Schlabbo

Längtar! I morgon om en vecka kommer du hit! Du kommer att få träffa mina grabbar och vi får umgås i tre underbara dagar! Helt klart bäst! <3

2009-10-22 @ 22:15:06
URL: http://schlabbo.bloggspace.se/

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0