Sjukling

Uppdateringen får vänta om den nu kommer över huvud taget. I förrgår åkte jag och pojkvännen in till stan för att äta gott på restaurang och efter det så åkte vi hem till honom på gärdet, och där har vi blivit kvar.

Ovanpå all den här blogg-olusten och frånvaron från min dator så har jag också blivit sjuk nu. Helt utan förvarning blev jag dunderförkyld över en dag. Huvudet dunkar, hals och näsa bränner och jag känner mig allmänt sliten. Trots att jag inte vill blogga så vill jag ju det ändå! Det har ju gått ett bra tag nu. :/ Ha tålamod med mig.

*host*

Kommentarer
Postat av: Nettan

kryyya på dig sötnosen(L)

2009-09-02 @ 17:03:50
URL: http://bigcitylife.webblogg.se/

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0