Apoteksbesök blir alltid så (o)lustiga

Idag följde jag med Chin ut när han skulle klippa av sitt långa hår, något jag har påpekat sen i höstas. Tyvärr blev han tvungen att boka om till imorgon och vi gick ut från salongen, båda med långt hår fortfarande. En bit bort låg ett apotek och jag passade på att gå dit eftersom det var något jag ville inhandla. En enda sak hade jag i tanken att köpa, men eftersom jag sällan befinner mig på ett apotek så kom jag på flera saker som vore bra att ha när jag ändå letade runt bland hyllorna.

Det slutade med att jag la ut 350 spänn på 4 produkter! Helt oplanerat. Men det som kändes så lustigt var att jag kom på att här står jag, med min pojkvän, och håller i 4 helt olika intimprodukter för det nedanför midjan. Jag hade ju verkligen ingen tanke på att behöva använda allt på en gång men nu måste det ha sett ut som att jag har ett "party going on down there" på riktigt. Wild style! Haha nu är jag inte paranoid och personalen där är säkert mycket proffesionella, men tanken blir roligare om jag tror att de fick en helt annan bild av hur min och Chins kväll skulle se ut.

Är det någon annan som brukar reagera på ett annat sätt? Som brukar skämmas ihjäl sig när man måste köpa nåt från apoteket? Tycker ni att det är rent av obehagligt eller är ni som jag och hellre dansar runt och småhoppas att folk fattar intresse för något jag ska köpa?

Kommentarer
Postat av: Danneman

Nämen Ericos då! :$

2010-02-10 @ 13:10:51
Postat av: sindy

sv: precis, det är typ något man säger ifrån lite på typ..smyg om du förstår vad jag menar haha. skit jobbigt, men aah får hoppas att de lägger ner med det snart.



Tack! :D Satt precis ooch tänkte på dig när jag startade datorn haha (A) Tänkte att det var länge sen man hörde ifrån dig :$ Läser också din blogg, men är nog som dig seeeeeeeg på att kommentera haha (A) men det får jag ta och ändra på nu ^^ <3

2010-02-10 @ 23:13:10
URL: http://zgl.blogg.se/

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0