*andas djupt*

Nu har det gått ett tag sen jag uppdaterade och det har gått ännu längre tid sen jag la upp något märkvärdigt. Så jag kan ju fylla i med lite update. Rummet jag bor i hos morföräldrarna har nu blivit mitt rum. Jag har fått hit min o så älskade och saknade dator så nu kan jag göra precis det jag behöver och har lust med. Jag har ett par veckor ledigt från jobbet vilket inte är lika kul, men det betyder bara mer Wallerie-tid. Under bara de senaste veckorna har så mycket förändrats för mig och så mycket har börjat lösa sig till det bättre. Jag har alltid och ständigt har varit på jakt efter ett liv där jag kan och får må bra på riktigt, och det känns som att jag är en bra bit på väg dit nu. Det här är det längsta jag har kommit att nå "stressfri" i hela mitt liv!

Looooooove

Kommentarer

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0