Hemma, sol och nagellack

Så är man hemma igen! Har varit kattvakt sen i onsdags och lille Ville var genomgosig hela veckan. Hans familj hade en till katt innan honom så när Ville kom in i bilden så fick han ta rollen som den blyga osociala killen man aldrig fick se skymten av medan storkatten tog åt sig allas uppmärksamhet. Men för några månader sen dog storkatten och sen dess har Ville ändrat personlighet helt. Han pratar med en, håller sig nära fötterna vart man än går, vilar i närheten av en och ska alltid gosa. Underbara Ville. Min pojkvän fick också hälsa på och blev omtyckt på en gång, även fast han envisades med att kalla Ville för Katten Jansson! Knäppo.
Men nu är jag hemma igen som sagt ovan och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Vill sola på gräsmattan men solen lyser inte upp tomten tillräckligt än. Nomnomnom! Senare idag ska jag göra min efterlängtade beställning på LA Colors nagellack!


- Puss på knät!

Kommentarer

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0