Inferno Online

Nu sitter jag vid en dator som inte är min. Med en enorm datorskärm och ett tangentbort jag inte tål! Jag sitter på Inferno Online med min pojkvän och två av hans bästa vänner. Igår fyllde André 20 år vilket vi firade idag med hans släkt ute i Tyresö och efteråt bestämde vi oss för att fortsätta kvällen/natten med gibb. För er som inte vet så är IO ett internetcafé med omkring 300 datorer där man... ja, brukar spela med varandra.
Och för er som inte heller vet så kan jag ju lika gärna tala om att jag gillar spel, jag har en karaktär på World Of Warcraft och jag njuter av att spendera vissa nätter framför spel med killarna minst lika mycket som de gör. Det liksom blir så när jag man blev ihop med en pojkvän för två år sen som har spenderat lika mycket tid med spel som i skolan. Fast sen antar jag att jag alltid har haft en släng nörd i mig, annars skulle det aldrig funkat.

Men nej, jag spelar inte bara utan utnyttjar andra möjligheter man har här och loggar in på bloggen det första jag gör. Youtube är också ett guldkorn här och som grädde på moset så får man höra killar viska "det sitter en tjej där" till varandra då och då. Jag vet inte, men jag har alltid fått känslan av att (vissa)killar tycker det är "exotiskt" med tjejer som förstår charmen med datorer och allt det som hör till.

Talk to you later tonight!
/Nörd-Wallerie
http://www.infernoonline.com/img/galleri/large/1418.jpg
Inferno Online

Kommentarer

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0