Fredagen med ös!

Herregud vilken fredag! Fullt ös hela kvällen med massor av folk och alla gick man jättebra ihop med. Gamla vänner man inte hade sett på jättelänge gjorde kvällen helt underbar då det var jätteskönt att kunna ha roligt med dem igen. Stämningen höll sig på topp genom hela natten och mitt lilla gäng sa hejdå till alla andra då jag tror att klockan var kring 4-5. Denna kväll ägde rum ute på Ekerö och att ta sig därifrån hem till mig i Salem tar sin lilla tid ska jag säga. Redan när vi satte oss på bussen därifrån så kände jag att jag verkligen aldrig tidigare hade varit så trött som jag var då!

Jag låste upp dörren hemma några minuter i sju på morgonen, tog en otroligt skön dusch och kastade mig i sängen där jag inlindad och nerbäddad fick sova som ett litet utslaget barn.
Klockan är 10:30. Guuuud vad jag är törstig! Jag måste bara kila upp lite snabbt och hämta ett glas vatten. Sådärja, uppdrucket, nu lägger jag huvudet på kudden igen och ska sova vidare.

Men ni känner mig. Jag förstår inte varför jag har såna problem med att kunna somna om! Efter en timma utan att lyckas somna så klev ja upp och började tvätta kläder (av allt man kan göra) istället. Och nu sitter jag här, på jättebra humör, helförvirrad över några saker från gårdagen och helt död i huvudet och kroppen för att jag är så TRÖTT!


REALLY love you guys bye!

Kommentarer

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0