Skulle ha en lugn dag? Äsh, leta hund istället!

Så! Den där lugna dagen jag berättade om att jag skulle ha - Den igår då jag inte skulle lämna hemmet för någonting! Det höll ju. Not! Håhåhå
I telefon med Tasha undrade hon spontant om jag ville spendera natten med henne och tjugo minuter senare klev jag på bussen. Jättemysigt, men NU kom jag precis hem igen innan jag drar till jobbet om några få timmar. Det är så det blir när min supersimmerska har morgonträning i ottan! Helt ärligt så vet jag inte om jag faktiskt hade sagt nej till Tasha om det så hade varit ett "vanligt" tillfälle, men den här gången var det lite mer speciellt ändå.

Jag ska bli gudmor! Eller ja, extramatte är nog mer korrekt men hon har gett mig titeln gudmor, vilket låter mycket bättre! Tasha ska skaffa en liten rottis! Så hela kvällen satt jag och hjälpte henne att komma i kontakt med potentiella, acceptabla säljare. Än så länge har hon inte bestämt sig men vi har fått se många fina hundar och en av dem kan vara lilla King!

En liten rackare som jag inte kan släppa är Tanak! Han var den enda valpen som jag förälskade mig i efter att bara ha läst en rad i beskrivningen. En underbar liten kille som redan har en historia i sitt förflutna. Hade jag bott själv så hade jag kämpat för att få honom, utan tvekan! Lilla underbara Tanak. Om inte Tasha får honom så hoppas jag att han kommer till en underbar familj som tar hand om honom lika bra som jag hade gjort! <3
Tanak



Love you bye!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Min gammla hund :( Biffen!

2011-06-22 @ 17:05:18

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0