Vart tog jag vägen? Jajuste, överallt förutom hemma

Hemma! En sak som verkligen påminner mig om att jag aldrig spenderar tid hemma är hur OTROLIGT stökigt mitt rum är. Jag som är konstig och gillar att städa borde ju kunna ta tag i det snart men just nu finns verkligen inte lusten när man ändå är hemmifrån en kort stund senare igen. Och det hjälper inte att jag bara slänger/ställer tillrätta saker på måfå så det blir än stökigare istället för att göra allt ordentligt.

Som sagt nu är jag hemma från en kväll med vännerna där vi grillade och bara påbörjade vårens utesittningar. Intressant kväll - glad, trött, hjärndöd. Imorse kom jag hem från Tasha efter en kväll och natt med riktigt ös ute (tell you all about it later), hann med en dusch och även lite mitt-på-dagen-vila innan jag drog vidare. <3

Och just nu strejkar verkligen kroppen. Hjärnan har verkligen ingen lust att ta itu med tankar, ryggen värker, liksom halsen och magen med och jag ser verkligen fram emot att få sova mig bort innan jag ska upp till jobbet om några timmar igen.

På min och Sabinas gemensamma sida på fb så brukar vi ju lägga upp saker för att pigga upp varandra eller bara dela med oss av våra sysslor. Jag blev så otroligt glad nu när hon hade linkat sidan till hela A Very Potter Sequel som jag hade glömt bort helt. Precis det som behövdes för att lyfta upp humöret lite! <3


Love you bye!

Kommentarer

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0