Let me introduce myself.

Hej alla! Jag har saknat er och jag har saknat bloggen! Det känns känns nästan som att påbörja en ny blogg! =D

Som vissa av er kanske har märkt så har ett "mörkt inlägg" daterat i september försvunnit från min blogg. Där skrev jag av mig den tunga känslan av att ha blivit föräldralös, och det är jag själv som har tagit bort inlägget. Syftet var endast att få skriva av mig och det fick jag göra, och nu hör all den där skiten till det förflutna. Visst har jag fått gå igenom en hel del skit och som vanligt få ta mer ansvar och stötar för andra än att få någon underlättning själv. Men i det stora hela så har allting bara blivit till det allra allra bästa för mina 3 småbröder. I vissa sammanhang känns det jävligt surt att man, som myndig anhörig, inte inräknats alls i den process som är till för att hjälpa. T.ex när det gäller försäkringspengar (mest för att om det är någon som mamma var skyldig någonting i någon form så var det mig), men bara av att se hur bra mina bröder har fått det så mår jag mycket bättre.
Jag får fortfarande bo hos mina morföräldrar där jag har bott sen 9 månader, och de står nu officielt som förmyndare till två av mina bröder som bor med oss. Min äldsta lillebror har nyligen blivit skriven hos vår faster av olika anledningar och efter en lång och jobbig process med olika händelser, och det är också bara till det allra allra bästa.

Så ja, nu har det firats jul och det har firats nyår och det nya året ser ut att bara erbjuda nya möjligheter och framgångar, samtidigt som vi lägger ett jäkligt tufft år bakom oss. Hejdå all skit, hej nya/gamla vänner och framtiden!

/Love U

Kommentarer

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0