Min bästa julklapp

Det här är i ingen mening alls att låta otacksamt, men genom livet har födelsedagspresenter eller julklappar varit sällsynta, och i synnerhet "bra" sådana. Man har självklart varit glad över det man har fått, men man har aldrig fått någon anledning att bli överlycklig direkt. Julen 2010 fick jag däremot tre UNDERBARA julklappar, av min pojkvän! Jag blev jätteglad av tre anledningar.
  • Min pojkvän har aldrig varit den typ som gett presenter.
  • Det låg mycket tanke bakom presenterna
  • Alla tre var något jag har stor användning och glädje av.
Jag fick ett paket från The Body Shop med mango-body butter, bodyscrub, bodyshower och en sån där dusch-toffs!
En underbar julklapp eftersom han lovade mig för 2½ år sedan att han skulle ge mig en bodybutter som jag alltid har önskat mig. Jag trodde att jag tyckte bb-mangon luktade blä, men där mindes jag helt fel. Den doftar underbart!
Jag fick också en musmatta till min laptop vilket jag var i stort behov av. Köpt från Blizzard med motivet av en Worgen från spelet World of Warcraft (som ni kanske känner till att jag spelar ibland).

Min tredje julklapp och absolut den bästa jag har fått i hela mitt liv var en digitalkamera! En grön, skitläcker sådan också. Jag älskar ju grönt och min gamla kamera som har ett antal år på sig har börjat krångla lite. En väldigt överraskande julklapp och definitivt den mest omtänksamma hittills. Jag är väldigt glad att pojkvännen har stepped it up a little med hela pojkvän-grejen.

bild från http://makati.olx.com.ph/

Fråga till er: Vilken var er bästa julklapp 2010, och vilken har varit bästa julklappen overall?


(Bild från http://makati.olx.com.ph/)

Kommentarer

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0