Lillebror fyller år idag

Min "mellersta" lillebror fyller 16 idag! Många gratulationer till honom. Och jag hoppas att han uppskattade vår väckning för en timma sen eftersom jag inte kunde somna om och får sitta och rulla tummarna tills det börjar bli dags att åka till jobbet.
Han blev glad för presenterna han fick iallafall! Jag tror att han gillade scarfen han fick av mig, men det blev mer:

Mormor
:
"Ser du vad det är för något?"
Lillebror: "Eeh..."
Mormor: "Det är en sån där scarf ju!"
Lillebror: "Jahaaja."
Mormor: "Man kan ha den på många sätt tydligen. Din syster kan visa dig hur du ska bära den!"
Jag: "..... just det."

Love you bye!

Kommentarer

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0