When you just don't feel like it.

Jag hade en jättehärlig helg. En lugn men trevlig. Vill gärna berätta mer men det får bli senare när jag känner mig bättre. Och varför känner jag mig inte bra för stunden då? Jo för att jag har blivit SJUK! Jag var allvarligt den enda jag kände som hade lyckats undvika förkylning eller sådant hittills i år. Tills igår då. En timma in på jobbet så blir jag förkyld från ingenstans! Och ju längre tiden gick desto jobbigare blev det. Idag var jag ledig och har bara kurerat mig och hoppas att jag klarar mig på jobbet resten av veckan nu. Nä, igår var en riktig skitdag för mig och den kan jag också eventuellt skriva om lite senare.

Ni vet ju att när man är sjuk eller svag så blir man oftast på dåligt humör. Eller inte nödvändigtvis dåligt humör men man har svårare att få till det där leendet i ansiktet. Ibland behöver man inte ens vara sjuk för att ha sådana dagar men nu skyller jag på det.
Och när man känner så så kan man ju absolut fortsätta blogga. Det är bara det att man känner helt enkelt inte för att skriva något positivt. Den driften finns liksom inte där längre. Och så känns det nu. Jag vill bara bli uppmuntrad eller få goda nyheter eller vad som helst. Vem som helst kan dela med sig något roligt som inte alls handlar om mig och jag skulle bli glad. Jag vill få glad-lusten tillbaka! Hoppas deppet försvinner med sjukan snart.


Love you bye!

Kommentarer

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0