Ett antal år senare.

Ja, ni. Nog kan man säga att det var ett tag sedan.
Man ändras mycket genom tiden och man kan känna att man ha varit en helt annan person en gång. Den här bloggens innehåll har fått representera flera olika personer men ingen utav dem är den jag är idag. Helt klart ouppdaterat, men ändå kan jag inte förmå mig att radera sidan helt. Det har varit underhållande att kunna gå tillbaka hit och läsa gammalt trams. Och riktigt pinsamt när man upptäcker flertalet slarvstavningar och t.o.m särskrivningar, när man alltid trodde att man höll sådan stenkoll på det förr. Ändå vill jag inte rätta eller ta bort. Det var ju som sagt en annan, mer sprattig, verion av mig som också ska fått ha sin talan.
Men kanske ska jag då låta 2016s Erica försöka skildra sin värld och vardag istället nu. 

De senaste fem åren skulle själva kunna bygga upp minst en hel blogg med allt som har hänt och ändrats hit och dit. Om året 2011 stod för grundläggandet av mitt välmående och egoism så kan man lugnt påstå att åren efter har fortsatt med välmående, kärlek och vuxenliv. Och äventyr! Kanske ägnar jag ett och annat inlägg åt att måla upp något minne från denna tid, men annars är grundtanken nu att jag ska experimentera mig fram hur det känns att blogga som 25åring. Detta kan bli spännande. 

Eller en total flopp. Vi får se. 


Love you bye!

 

Kommentarer

Skriv på bara:

Namn:
Komma ihåg dig!

E-postadress: (visar jag inte för de andra)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0